29 Aralık 2012 Cumartesi

yeni yıl alışverişi:))

Herkeze merhabalarrr:) yeni yıla girmeye sayılı günler kaldı...eşimin izne çıkmasıyla soluğu İzmit'te ablamın yanında aldım....
        Bugün ablamla yeğenime bere  örmek için ip almaya çarşıya çıktım...öncelikle anneme diktiğim mutfak takımının kenarlarını süslemek için güpür aldım ablamda yeğenime bere için ipler aldı...o kadar arayıpda bulamadığım ve çoook üzüldüğüm keçeleri sonunda girmiş olduğumuz dükkanda buldummm:)))2 tanede yeşil keçe aldım...tam eve dönerken bir kumaşcıdan battaniye dikmek için polar  alıcaktim ki uuuu meşhur duck bezini ve daha nice kumaşları gördüm malum dikiş hayatım yeni başladı yeni yeni kumaşları öğreniyorum:))yakında hem arkadaşım hemde akrabam olan sevgili dileğimin düğünü var ona hediye etmek için mutfak önlüğü dikeceğim hemen 2 çeşitte onun için kumaş aldım....bakalım neler çıkacak ortaya:))işte aldıklarım....:)

tanesi 2 tl olan keçelerim...

bunlarda kumaşlarım:)) turuncu olan duck bezi metresini 7 tlye aldım...diğerinin adını bilmiyorum ama duck bezinden daha kalın bir kumaş metresi 6tl di...

ve kış gününde sıcacık sobanın yanında oturupta örgüler örmek için aldığım iplerim....tanesi 1,75 tl di...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

1 YORUM 1000 MUTLULUK :)