12 Aralık 2012 Çarşamba

KURU İNCİRLİ-ÜZÜMLÜ KEK

Bu günlerde bu keki yapıyorum iyisini en sonunda yapabildim...dün gece canım istedi ve kek pişirmeye karar verdim...son derece lezzetli,yumuşak bir kek oldu...işte malzemeler;
2 yumurta
yarım su bardağı şeker
yarım çay bardağı sıvı yağı
kıvamını ayarlamak için süt
yaklaşık 4 su bardağı kadar un(su bardağım biraz küçük)
1 adet vanilya
2 adet kabartma tozu
   Bildiğimiz kek şeklinde sırayla malzemeleri koyup epeyce çırpıyoruz...tepsiye dökmeden içine ince ince doğranmış kuru incir ve üzümleri ilave ediyoruz....180 derece 20 dk civarı pişiriyoruz...hindistan ceviziylede süsleyerek servis yapıyoruz...AFİYET OLSUNNN:)

2 yorum:

  1. Canim not aldim en kisa zamanda yapicam am cok guzel gorunuyo ellerine saglik yalniz sut,incir ve uzumu nekadar koyuyosun

    YanıtlaSil
  2. canım sütün miktarını pek hatırlamıyorum genelde göz kararı yapıyorum kıvamını tutturmak için az az koy...kuru üzüm ve incirde 1 avuca yakındı...

    YanıtlaSil

1 YORUM 1000 MUTLULUK :)