21 Aralık 2012 Cuma

MISIR UNLU TAVADA KOLAY PİZZA

dün gece yaptım ve hemen resimlemek istedim....ben gerçekten çok beğendim bir tek hamurun tuzunu fazla katmışım bir dahakine çok dikkatli olmalıyım:))) Karadenizli biri olarak mısır ununu çok severim poğaçalara bile katarım farklı bir lezzet katar bu seferde farklı bi tat yakaladım...mısır ununu sevenlere işte...
 malzemeler:
yarım çay bardağı sıvı yağ
1 paket hamur kabartma tozu
azıcık tuz:))
aldığı kadar un ve mısır unu karışımı
üzeri için: yarım çorba kaşığı acı biber salçası,
aslında evde ne malzeme varsa koyabilirsiniz...ben zeytin,yeşil biber,domates ve kaşar peyniri tercih ettim
 yapılışı: tüm malzemeleri karıştırıp hafif yağlı bir hamur elde ediyoruz hamuru inceye yakın açıp hafifce yağlanmış kapaklı teflon tavaya koyuyoruz.Üzerine acı biber salçamızı sürüp malzemelerimizi diziyoruz ve üzerine bolca kaşar koyuyoruz... kapağını açmadığınız sürede kısık ateşte kısa sürede pişecektir....afiyet olsun:))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

1 YORUM 1000 MUTLULUK :)