31 Ekim 2013 Perşembe

2 etek....biri Meryeme biri Sudeye :)

Herkese merhabalar....bu akşam dikiş hevesim kabardı hemen ablamın verdiği kumaşın az bir parçasıyla hem kendime hemde sudeye bir etek diktim...kloş etek diker gibi geniş biçtim....havalar soğuyunca bu iki kadife etek bizi sıcak tutucak...

BU SUDEYE... (Beline çift dikiş attım kemer görüntüsü versin diye,genede lastikte kullandım)





BUDA BANA:)



Kumaş aslında tam pijamalık :) kumaştan epey arttı bir iki eşofman altı daha çıkacak:)....

10 yorum:

  1. kumaşı çok hoş.elinize sağlık.anne kız iyi günlerde giyin.

    YanıtlaSil
  2. çok teşekkürler fatma hanım...sevgiler

    YanıtlaSil
  3. Desene bayıldım güzel günlerde giyin kızınla birlikte:))

    YanıtlaSil
  4. Kızınız çok sevinmiştir malum küçük kızlar anneleri ile bir örnek giyinmeye bayılır:)) iyi günlerde kullanın

    YanıtlaSil
  5. meraklı...çok teşekkürler gerçekten kızımla bir örnek giyinmeyi çok seviyoruz:)

    YanıtlaSil
  6. En heves ettiğim şey şu anne-kız uyumu :) güle güle giyin.

    YanıtlaSil
  7. nebihancım darısı başına diyelim o zaman:)))

    YanıtlaSil
  8. deseni pek güzelmiş.iyi günlerde kullanın

    YanıtlaSil

1 YORUM 1000 MUTLULUK :)