14 Mayıs 2013 Salı

fırında tavuklu patates

Bu yemeği çok sık yaparım hem pratik hem lezzetli oluyor...ama bu sefer yaptığım ayrı lezzetli olmuşsu gerçekten yemeği fazla kurcalamayınca lezzetli oluyor:) neyse yapım aşamaları son derece basit buyrun malzeme listesi....

MALZEMELER
-parçalanmış dilenilen büyüklükte tavuk eti
-3-4 adet kızartmalık doğranmış patates
-2 yeşil biber
-2 domates
-yağ,tuz,pul biber

YAPILIŞI
Önce tavuklar sonra patatesler koyulur üzerine biberler ve domatesler eklenir  tuz ve yağ dökülür bolda pul biber:)) hafifçe elle karıştırılır 1çay bardağı soğuk suda ekledim hop fırına..... kızarana kadar pişti.... sonuçmu bence yaptığımın en iyisiydi:))




7 yorum:

  1. Ne zaman kanat alsak hep ızgara yaparım. Değişikliğe hiç açık değilim sanırım. Bu versiyonunu denemem lazım. Sizi izlemeye aldım. Ben de bloğuma beklerim.

    www.bakbuharika.com

    YanıtlaSil
  2. bu lezzetde denemeye değer mutlaka... yanına pilav ve cacıkla çok harika oluyor:))

    YanıtlaSil
  3. bende önceden sık yapardım :)ellerine sağlık cnm :)

    YanıtlaSil
  4. bunu ben de sık yaparım eşim de sevdiği için.ellerine sağlık mükemmel olmuş

    YanıtlaSil
  5. çok teşekkürler...hem gözü hemde mideyi doyuran yemek:))

    YanıtlaSil
  6. çocuklarında en sevdiği şey görünce yiyesim geldi akşama yapıcam yanına ne yapsam

    YanıtlaSil
  7. gerçekten lezzetti oluyor ben yanına pirinç pilavı yada bulgur pilavı yapıyorum cacık,salata ve turşuda vazgeçilmez tabi ki:))

    YanıtlaSil

1 YORUM 1000 MUTLULUK :)