7 Mayıs 2013 Salı

yeni kumaşlar,yeni heyecanlar:)

Pazartesi pazara gidemeyip kumaş alamadığım için çok üzülmüştüm:(( çünkü evde doğru düzgün kumaşım yoktu...bugün eşime rica ettim bursa kumaş pazarına götürmesi için sağ olsun kırmadı...harika kumaşlar vardı:)) metresi uygun fiyatlı kumaşları arıyordum malum acemiyim herşeyi yeni öğreniyorum kumaşları çok sık ziyan ediyorum:) neyse gelelim kumaşlara...


Saks mavisi kumaşa bayıldım:)) bu iki güzel kumaşla basit bir tunik dikmeyi istiyorum iki kumaşında metresi 5 lira...


Yeşilli kumaş kocaman bir parça penye gibi bir kumaş etek dikeceğim,bu koca kumaşa sadece 3 lira para verdim:))...beyaz olanda metresi 5 lira ne diksem bilemedim bi akıl verin nolur:)) etek çokmu dikkat çeker yoksa bluz mu dikmeye çalışsam...???


Leopar desenli saten kumaş kızıma elbise dikmek için aldım ama kumaştan nefret etti yanına bile yaklaşmadı:)) tarzı değil herhalde:)) bende yeğenime mini etek ve fiyonklu bir toka dikeceğim siyah tayt ve tişörtle kombinlerse çok güzel olur:))






9 yorum:

  1. hepsi de çok güzeller. ben de en çok saks mavisini beğendim. hadi kolay gelsin sana

    YanıtlaSil
  2. tatlım o beyzlı kumaşa bayıldım:) Ondan tunik dik ne olur haftasonu işim bursa kumaşçısına gitmek olucak çok beğendim gerçekten :) Önükısa arkası uzun yakalı tunik dikmelisin kollarına kontras düz pembe kumaşvarsa ondan da kullanabilirsin

    YanıtlaSil
  3. melikecim kumaş 1 metre zaten kısa kollu tunik çıkar kollarında dediğin gibi içindeki renkten deneyebilirim...kolu pek beceremiyorum ama dikkatli çalışırsam başarabilirim sanırım....

    YanıtlaSil
  4. 1 metreden çıkar bence kolun neresini beceremiyorsun ki :)

    Kol dikişte en sevdiğim yer.Ben farklı dikiyorum kolu.

    Mesela ön kısmı kestim. Arkayı kestim koluda kestikten sonra dikime omuzlardan başlıyorum.

    daha sonra kolları çeviriyorum ve tamamlıyorum

    daha sonra bedeni birleştirip en son etek uçları kıvırıyorum.


    Bnde burda kalıplarına göre dikerken önce bedeni birleştirip kolu takınca zor geliyordu.

    Dediğim sırada dik inan zor olmuyo. Tecrübeyle sabit. :)

    Bir sonraki postumda senin için anlatabilirim bende video izlerken öğrendim bloglarda. :)

    YanıtlaSil
  5. bana şu kolu nasıl kestiğini ve diktiğini resimleyebilir misin...kolun şeklini nasıl kesiyorsun bide onu göstersene çok faydası olur bana kumaşı ziyan etmim...

    YanıtlaSil
  6. cnm resmledim şimdi yüklyrum

    YanıtlaSil
  7. kumaşlarına bayıldım .Dikilmiş hallerini merakla bekliyenlerdenim:))

    YanıtlaSil
  8. çoğunu diktim ufak tefek eksikleri kaldı...fotoğraflayacağım en kısa zamanda

    YanıtlaSil

1 YORUM 1000 MUTLULUK :)