7 Temmuz 2013 Pazar

DIY: PARMAK ARASI TERLiK YENiLEME

Herkese merhabalar....
        Güzel bir pazar akşamı değil mi? Hava güzel,mutluyuz,ailemizle beraberiz,hamdolsun Allah'a,yaradana....
         Bugün güzel bir pazar geçirdim ailemle pikniğe gittik kızım ilk kez denize girdi hiç bu kadar mutlu olacağını düşünmemiştim hava soğuk olmasa eminim daha fazla durabilirdi meleğim....Bütün günün yorgunluğu sonucu evime geldiğimde eşim ve kızım uyudu,benimde canım sıkılınca evdeki tıpkı erkek çocuğu terliğine benzeyen terliklerimi yenilemeyi denedim...sonuç mu!!!!ımmm...bence harika:)
Hatta eltime gösterdim hemen oda çok beğendi:)
        Bu çirkin terlikleri evlendiğim ilk sene eşim denize gittiğimizde almıştı malum ayak numaram pek küçük ne bulsa yanımıza kardı:))hiç sevememiştim bu erkek çocuğu terliğini.... şimdi ise çokkk seviyorummm...bakalım sizlerde beğenecek misiniz işte karşınızda öncesiyle sonrasıyla çirkin mavi parmak arası terliklerim:))




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

1 YORUM 1000 MUTLULUK :)