8 Kasım 2013 Cuma

DIY...(Salça tenekesinden ve Yoğurt kovasından saksı yapımı)

Gene güneşli bir günden herkese merhabalar...
     Bu sabah güne enerjiyle başladım...boş durmak istemedi canım evde değerlendirilmek üzere yoğurt kovalarını ve salça tenekelerini saklıyorum...bugünde değerlendireyim dedim....yoğurt kovama çiçek tohumlarımı ektim fidelenmeye bırakıldı:) henüz teneke kutumu koyucak bir çiçek bulamadım en kısa sürede oda şenlenecek çiçeklenecek:)
     Geri dönüşümü 1 milyoncularda satılan renkli yapışkanlı folyolarla yaptım tanesi 1 yada 1,5 lira olması lazım...






7 yorum:

  1. Eline sağlık canım iyi düşünmüşsün. Kalemlik de güzel olur şirin şirin kızına :)

    YanıtlaSil
  2. teşekkürler nebihancım...

    YanıtlaSil
  3. Turkiye'ye geldigimde baktim annemde yogurt kovalarini atmamis iclerine kuru bakliyatlarini koymus. Bende yapiskanli kagitla kapladim hepsini. Annem koydeydi, supriz oldu kendisine. Teneke kutu guzel olmus ama cicek ekeceksen altina bir iki delik del bence:) Yogurt kovasi oval oldugu icin burusmalari onlemek adina 3 esit parcaya kesip oyle yapistirirsan burusmalar olmaz, goruntu daha guzel olur. (tecrubeyle sabit:))Ellerine saglik, guzel gunlerde kullan hayat...

    YanıtlaSil
  4. mevlüdecim özlemişim senin güzel yorumlarını...vallahi öyle güzel ve ekonomik oluyorki böyle kullan at şeyler değerlendirmek...inan tenekeyi delmeyi unutmuştum:)) yoğurt kovasınıda söküp tekrar yapıştıracaktım çok buruşmuştu:( söküp senin dediğin gibi yapacağım çok sağ olasın...kocaman sevgiler benden...

    YanıtlaSil
  5. Ne kadar şirin olmuş.Aynı hazır satılan kovalar gibi...Ellerinzie sağlık :)

    YanıtlaSil
  6. gamzecim çok teşekkürler:)

    YanıtlaSil
  7. Çok şeker olmuşlar ellerinize sağlık :)

    YanıtlaSil

1 YORUM 1000 MUTLULUK :)