30 Haziran 2013 Pazar

BLUZ DiKTiM ....

Herkese merhabalar...hayırlı sabahlar...
             Bugünlerde zor günler geçiriyorum kızım çok rahatsız salgın var sanki herkes hasta ama kızım ilk kez bu kadar kötü oldu Allah beterinde,dermansız dertten korusun bir iki gündür ateşi yok en azından ama hala rahatsız ve keyifsiz buda beni çok üzüyor gözümün önünde onun canının yandığını görmek gerçekten anne olarak beni ruhsal açıdan çok etkiledi umarım bir an önce meleğim iyileşir de keyfi yerine gelir....
             Aslında bu bluzu dikeli epey oldu ama bir türlü fırsat bulup da güzel bir  şekilde fotoğraflama  imkanı bulamadım...Kumaşım 1 metreydi BU YAZIMDA paylaştığım kumaşla diktim...Kendime diye başladım ama  bana dar geldi zaten kumaşın azlığından kol bölgelerini yanlışlıklar yaptım çöpe gitmekten son anda kurtardım parçayı...en azından bir süre giyilebilir buda bana ders olsun...bana 1.20 lik yada 1 buçuk metrelik kumaş iyi gelecektir bundan sonra dikkat etmeliyim....Bana dar gelince görümcenin kızıma hediye edeceğim hem değerlendirilmiş olur...Kol ağızlarına ve alt bölümüne lastik ekledim fena durmadı en azından görünümü güzelleşti...




8 yorum:

  1. gayet güzel olmuş canım ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
  2. teşekkür ederim esmacım...

    YanıtlaSil
  3. Bende çok beğendim gayet güzel. Prensese de geçmiş olsun

    YanıtlaSil
  4. tatlım ben de çok beğendim. benim de var öyle 2 tane parçam. dar geldi çıkaramadım insan çine, hediye edebileceğim kimse de yok. öylece duruyor kenarda. bakalım bir şekilde değerlendiririm belki.

    ellerine sağlık canım, sevgler :)

    YanıtlaSil
  5. teşekkürler bahar sağolasın...

    YanıtlaSil
  6. semracım vallahi dar gelince giyilmiyorda insan içinde:) diktiğin parçalar elbet bir işe yarar veyada olan birileri çıkar...

    YanıtlaSil
  7. çok güzel olmuş meryem eline sağlık :)

    YanıtlaSil
  8. teşekkürler melikecim...

    YanıtlaSil

1 YORUM 1000 MUTLULUK :)