14 Ocak 2013 Pazartesi

ANNE-KIZ PANDUFLARIMIZ:))

       Bugün kızıma külotlu çorap almaya pazara gittim her ne kadar sudeyle çokkk zorlu bi gezi olsada dışarı çıkıp nefes alip 2 insan görmek çok iyi geldi...
       Bizim pazarda kumaş satan kimseyi görmemiştim bi baktım tezgahta kumaşlar:)))) çok güzel üstelik uygun fiyatlara güzel kumaşlar var,tezgah küçük ama işe yarar kumaşlar göze çarpıyor en kısa zamanda ordan alışveriş yapmalıyımm:)) veee pazardan analı kızlı nasiplenip bu güzel pandufları aldık 5 er liradan:)))









6 yorum:

  1. ohhh hayat size güzel giyin bakalım ikiz ikiz:)şok güzelmiş yaaa:)

    YanıtlaSil
  2. Karşımda pek marifeti bir genç hanım gördüm.maşallah.bloğunu gezdim takibede aldım selamlar.

    YanıtlaSil
  3. ayy bayışdım çok güzeller :)

    YanıtlaSil
  4. çok teşekkürler sizede selam olsun...memnun oldum tanıştığımıza...güzel paylaşımlarda buluşmak üzere:))

    YanıtlaSil
  5. güle güle giyin anne kız
    maşallah size;)

    YanıtlaSil
  6. herşey tadında çok teşekkürlerrr:)

    YanıtlaSil

1 YORUM 1000 MUTLULUK :)