11 Aralık 2013 Çarşamba

FIRINDA KÖFTE PATATES


Nefis bir lezzet hemde çok pratik yapım aşamalarını tek tek fotoğrafladım...

---->kıyma,rendelenmiş soğan,ekmek içi ve baharatlarla köftemizi hazırlıyoruz...daha sonrada azıcık unluyoruz (az unlayın isterseniz un bile koymayabilirsiniz o şekildede güzel olur dağılma yapmaz)
---->soğan salça havuç ve patatesi kavurun,suyu kaynayınca köfteleri tek tek atın
---->pişmesine yakın fırın tepsisine alın ara ara karıştırıp kızarana kadar bekleyin
----->dereotu çok yakıştı hem süslemede hemde yemekte tercih edebilirsiniz
AFİYETLER OLA:)

4 yorum:

  1. ben bunu köfteleri hafif kızartıp direk tepsiye koyuyorum..biraz piştikten sonra salçalı sosunu hazırlıyorum bölede güzel olmuş ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
  2. bende bir dahakine unlamayı düşünmüyorum kızartarak daha iyi olabilir bida öle denicem

    YanıtlaSil
  3. çok güzel görünüyor, ellerinize sağlık. biz de çok severiz bu yemeği. aşağıda dikkatimi çekti. kiraz tuzlusu, olgun kirazlardan mı yapılıyor, biraz değişik geldi de. ben de beklerim, sevgiler...

    YanıtlaSil
  4. merhaba öce...yorumun için çok teşekkürler...kiraz tuzlusu için çok olmuş seçme bahçe kirazı gibi olursa daha güzel olur google görsellere bakarsan daha güzel resimli salamura yapımı var sana çok faydası olur sevgiler....

    YanıtlaSil

1 YORUM 1000 MUTLULUK :)