27 Eylül 2013 Cuma

EV YAPIMI YOĞURTLU CİĞER KEBABI

Geçen akşam iskender olsada yesem diyordum kızımında et yemek istemesi üzerine hemen pratik çözümler düşüneyim dedim....evde etim yoktu sadece ciğer vardı bende yoğurtlu ciğer kebabı yaptım...umarım sizlerde beğenirsiniz biz kızımla koca tabağı afiyetle yedik...yapım aşamalarını detaylı şekilde resimledim....

MALZEMELER
-1 paket ciğer
-çiğeri sotelemek için; 2 baş yemeklik doğranmış soğan,acı yeşil biber,salça,yağ,tuz,karabiber,kimyon,acı toz biber
-cırpılarak kıvamlanmış sarımsaklı yoğurt
-ekmekleri ıslatmak için salçalı su
-küp doğranmış ekmek (pide)
-üzeri için yağda kızdırılmış toz biber

YAPILIŞI
-ciğerleri soteleyin
-ekmekleri küp küp doğrayın
-üzerine kaynamış salçalı sosu dökün
-çiğerleride üzerine ilave edin
-son olarak sarımsaklı yoğurtu dökün
-üzerine tekrarda kırmızı toz biberli yağ yakın...
----Detaylar fotoğrafda sırasıyla anlatılmaktır...


6 yorum:

  1. Ellerine sağlık harika görünüyor :)

    YanıtlaSil
  2. Merhaba bende geldim :') nefis görünüyor en yakın zamanda deneyeceğim :') sevgiler

    YanıtlaSil
  3. ooyy oyy kimleri görüyorum hoşgeldinnn:)) bu tarz tatları seviyorsan eğer beğenirsin kesinlikle....

    YanıtlaSil
  4. Ellerinize sağlık Nefis görünüyor sevgiler.

    YanıtlaSil

1 YORUM 1000 MUTLULUK :)